Open Podium – Oude kerk Maasland
vrijdagavond 23 september 2022  |  19.30

We herinneren ons het “Open Podium” van januari 2020. Muziek, zang en declamatie werden door de deelnemers enthousiast ten gehore gebracht. En in het koor van de Kerk konden we genieten van beeldende kunst, wat was er veel te zien aan schilderijen, foto’s, handwerken en keramiek, gemaakt door gemeenteleden. Ongeveer 150 enthousiaste bezoekers mochten we begroeten en zij hebben genoten van alles wat te horen en te zien was die avond. Na afloop, bij een drankje, werd nog lang nagepraat over de mooie avond.

Reden genoeg voor weer een “Open Podium”.

Ben je jong of oud, alleen of met een groepje, beginner of ervaren en wil je je talenten op het podium laten horen of in in het koor laten zien…..kortom…..ben je enthousiast geworden…meld je dan snel aan.

We verheugen ons weer op een mooie avond die nog mooier wordt wanneer er veel publiek komt luisteren en kijken.  Van harte welkom in de Oude Kerk voor een leuke avond uit.

DOE MEE!

• Bespeel je een instrument, kun je zingen, dansen of gedichten voordragen? Of….vul zelf maar in….. Dan is dit open podium zeker iets voor jou.
  • Kun je schilderen of fotograferen of iets dergelijks?
    Dan is er voor jou gelegenheid iets van je eigen creatie te exposeren.
  • Ben je jong of oud, beginner of ervaren, of misschien bijna professional? Het is voor iedereen!
  • Ben je alleen of met een groepje en wil je jouw talent aan anderen laten zien of horen?
  • En … heel belangrijk … ben je enthousiast geworden?
  • Meld je dan aan!

Datum:    vrijdag 23 september
Tijd:           19.30 uur inloop vanaf 19.00 uur
Locatie:    Oude Kerk Maasland