Preekrooster

Zondag 7 april
10.00 uur Oude Kerk               ds. B.W.J. de Ruyter, kinderkerk

Zondag 14 april
10.00 uur Oude Kerk               ds. B.W.J. de Ruyter, kinderkerk, mmv The New Life Singers uit Schiedam

Zondag 21 april
10.00 uur Oude Kerk               ds. M.A.D. Noordzij-Hijweege, kerk- en schooldienst
19.00 uur Oude Kerk             ds. B.W.J. de Ruyter, bijzondere vesper met Duitse Orde en
                                                mmv oecumenisch koor Together uit Hoek van Holland

Zondag 28 april
10.00 uur Oude Kerk               pastor R.W. Baas, Gouda, kinderkerk

Mei 2024

Zondag 5 mei
10.00 uur Oude Kerk               ds. B.E.J.H. Becking, Woerden, kinderkerk
10.00 uur Singelhof                 ds. M.A.D. Noordzij-Hijweege, dienst voor ouderen

Doopdiensten in 2024:
28 januari, 10 maart, 26 mei, 22 september, 1 december

Wil je een kind laten dopen, neem dan contact op met één van de predikanten

Oppas
Oppas van de kleinsten (0-4 jaar) wordt standaard verzorgd op de feestdagen: Eerste Paasdag, Eerste Pinksterdag en Eerste Kerstdag en tijdens de startzondag, de afsluiting van het kerkelijk jaar en de Kind & Schooldiensten.

Wil je daarbuiten gebruik maken van de oppas, dan kun je dit tot 4 dagen vooraf laten weten bij: Laura de Vries, Laura@lauraenmaarten.nl of 06-16018857.

Ook bij doopdiensten is het fijn om te weten of we oppas paraat moeten houden. Het verzoek zal in het netwerk van oppassers worden neergelegd en indien mogelijk worden aangeboden!

Oppasrooster

Aanmelden voor de Nieuwsbrief

Abonneer je op de nieuwsbrief en blijf op de hoogte van het laatste nieuws van de Protestantse Gemeente Maasland.